کلینیک روانشناسی در غرب تهران کجاست؟

 

در این مقاله می‌خوانید:

 

 

شاید اگر تا چند سال پیش درباره مراجعه به بهترین کلینیک‌های روانشناسی از دیگران سوال می‌کردید، پاسخ دقیقی برای آن نداشتند. یا مراجعه به روانشناس و مشاور چندان میان افراد مختلف جا نیفتاده بود و اطلاعات زیادی درباره آن نداشتند.
اما، خوشبختانه امروزه، استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی رونق زیادی پیدا کرده و نگاه به این نوع خدمات تعدیل شده است.
اگر نگاهی به کشورهای توسعه‌یافته بیندازید، خواهید دید که مشاوره و روانشناسی به عنوان یک نیاز ضروری به روتین زندگی این افراد تبدیل شده است. درواقع این کشورها دریافته‌اند برای داشتن شهروندان سالم از نظر روان، می‌بایست نسبت به بهبود و ارتقای سلامت روان آن‌ها حساس باشند.
در این مطلب از وبلاگ افق سلامت قصد داریم درباره بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران صحبت کنیم. اگر می‌خواهیم یک کلینیک روانشناسی معتبر را در غرب تهران پیدا کرده و به آنجا مراجعه کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 


چرا به خدمات مشاوره و روانشناسی نیاز داریم؟

تصور کنید صبح از خواب بیدار می‌شوید و احساس ناخوشایندی در معده دارید. چیزی شبیه به درد، دل‌آشوبه یا حتی حالت تهوع! برای چند روز این حالت را با خودتان  حمال می‌کنید و هیچ قرص و دارویی هم پاسخگوی آن نیست! در نهایت چه می‌کنید؟
قطعا لیستی از بهترین پزشکان گوارش و معده را پیدا می‌کنید تا از میان آن‌ها یک پزشک متخصص را انتخاب و به او مراجعه کنید.
هر انسان عاقلی در این شرایط، ترجیح می‌دهد به پزشک مراجعه کند و عموما این کار، اولین انتخاب اوست. 
اما، آیا در رابطه با استرس و اضطراب، غم و سوگواری، مشغولیت‌های ذهنی و روانی، اشفتگی‌های روحی یا مشکل در خانواده و اختلاف با همسر و ... مهم همین اندازه حساس هستید؟
اولین انتخاب شما برای رهایی از این مشکلات و درد و رنج‌های روحی چیست؟
همان اندازه که بدن و جسم شما نیاز به نگهداری و محافظت یا رسیدگی دارد، روح شما هم به آن نیازمند است. اما، متاسفانه عده زیادی از افراد نیاز به این خدمات را جدی نمی‌گیرند و همین مسئله باعث ایجاد یک مشکل بزرگ و غیرقابل‌جبران خواهد شد.

مهم‌ترین دلایلی که اهمیت استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی را نشان می‌دهد، موارد زیر هستند:


پیشگیری از صدمات روحی

بسیاری از افراد فقط هنگامی که به یک مشکل بزرگ و آزاردهنده برمی‌خورند به مشاور و روانشناس مراجعه می‌کنند. در برخی موارد این اقدام آنقدر دیر اتفاق می‌افتد که قابل جبران نیست و مشکل بزرگی را ایجاد می‌کند که رفع آن، سال‌ها به زمان نیازمند است.
اما، باید بدانید که اولین و مهم‌ترین لزوم مراجعه به کلینیک روانشناسی در غرب تهران پیشپیری از صدمانت و مشکلات روحی است. بنابراین نیازی نیست منتظر یک مشکل، فروپاشی روحی یا ناراحتی درونی بمانید. مراجعه به مشاور و درمانگر را به روتین زندگی خود و یکی از اولویت‌هایتان تبدیل کنید.


درمان و بهبود تروماهای روحی

روان انسان یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های وجود هر انسان است. زمانی که شما متولد می‌شوید، شبیه به لوح سفید و بی‌رنگ هستید که هیچ نقشی روی آن نیست. اما، با گذر زمان و برخورد با افراد گوناگون، به‌تدریج شخصیت شما سرو‌شکل می‌گیرد و رنگ و نقش‌های روی آن ثبت می‌شود. گاهی طرح و رنگ‌ها، تروما و ضربه‌های روحی هستند که مدت زمانی در زندگی آن‌ها را با خودتان حمل کرده‌اید و در جایی از زندگی، شما را درگیر خودش کرده است.
در این شرایط، برای درمان و بهبود این زخم‌های روحی، به یک روانشناس متخصص نیاز دارید که روش‌های درست کاهش این مشکلات را به‌خوبی بلد باشد و شما را در مسیر آن هدایت کند.

 


مشورت و هم‌فکری

همه آدم‌ها در برهه‌هایی از زندگی خودشان، نیاز به مشورت و راهنمایی یا کمک گرفتن از یک مشاور متخصص دارند. برای مثال در زمینه ازدواج یا حتی جدایی، فرزندآوری، کار و تحصیل، روابط جنسی، مهاجرت و ... که فرد نمی‌تواند به‌راحتی و به‌تنهایی تصمیم‌گیری کند، مراجعه به روانشناس بسیار کمک‌کننده است.
در این زمینه می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای مثل مشاوره مهاجرت، سکس‌تراپی، تربیت فرزند، روانشناسی پیش از ازدواج، زوج درمانی، مشاوره تحصیلی یا شغلی و ... استفاده کنید. این امکان را دارید که همه این خدمات را با انتخاب دقیق بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران دریافت و یکی از آن‌ها را متناسب با نیاز و مشکل خود انتخاب کنید.

 

پذیرش واقعیت‌ها

پذیرش واقعیت‌های زندگی، چیزی است که خیلی از افراد در آن مهارت ندارند. به همین دلیل در برخی موارد و در برخورد با اتفاقات زندی خود، دچار چالش‌های جدی می‌شوند. مراجعه به یک روانشناس یا کلینیک روانشناسی در غرب تهران به شما کمک می‌کند که هر چه بهتر و کارآمدتر واقعیت‌ها را بپذیرید و در زندگی با آن‌ها مواجه شوید.

 

انتخاب بهترین راه‌حل‌ها

یافتن راه‌حل درست، اصولی و منطقی برای اتفاقات و مشکلات، یکی از سخت‌ترین کارهایی است که هر فردی با آن برخورد می‌کند. این راه‌حل‌ها را می‌توان با کمک یک متخصص روانشناسی به‌درستی آموخت و به کار گرفت.

 


چطور کلینیک روانشناسی انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که برای افراد سخت‌گیر و حساس، سخت‌تر هم می‌شود. برای آنکه یک کلینیک معتبر و مورد اطمینان پیدا کنید، بهتر است چند فاکتور مهم را درباره آن و درمانگران این مرکز مورد توجه قرار دهید:

 

اعتبار

یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب کلینیک روانشناسی در غرب تهران اعتبار آن است. برای سنجش اعتبار یک مرکز روانشناسی باید رزومه کاری و سوابق آن را بررسی کنید. هر چه رزومه کاری و علمی یک مرکز غنی‌تر و باشد، اعتبار آن هم بالاتر است. بنابراین حتما کلینیک‌ها و درمانگری را بررسی و انتخاب کنید که از سابقه کاری و تحصیلی و اعتبار بالا برخوردار هستند.


نام و نشانی مشخص

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب کلینیک مشاوره و روانشناسی باید به آن دقت کنید، نام و نشانی آن است. به این نکته توجه کنید که شفافیت در همه موارد مربوط به کلینیک‌ها لازم و ضروری است. ازجمله موارد ضروری در این زمینه، مشخص بودن نام و نشانی معتبر آن استکه نشان‌دهنده اعتماد و صداقت آن‌هاست.


خوش‌نامی و تخصص مدیران

فاکتور دیگری که باید برای انتخاب کلینیک روانشناسی در غرب تهران به آن توجه کنید، خوش‌نامی و تخصص مدیر یا مدیران است. در واقع بررسی روزمه کاری و تحصیلی مدیر یک کلینیک، تا حد زیادی خوش‌نامی و سطح تخصص او را مشخص می‌کند.
حتما برای انتخاب یک کلینیک روانشناسی تخصصی و معتبر، این نکته را در نظر گرفته و با توجه به آن اقدام کنید.

 

تخصص

قطعا همه شما برای درست انجام دادن هر کاری در زمینه‌های گوناگون، به متخصص آن حوزه مراجعه می‌کنید. این کار برای هرچه بهتر و دقیق‌تر انجام گرفتن یک کار اهمیت ویژه‌ای دارد.
حوزه سلامت روان هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل توجه به میزان تخصص درمانگران آن برای دریافت بهترین خدمات بسیار مهم است.

 


به کدام کلینیک روانشناسی در غرب تهران مراجعه کنیم؟

برای مراجعه به بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران، موارد بالا را در نظر بگیرید و پس از بررسی دقیق مراکز از میان لیست پیش‌روی خود، دست به انتخاب و رزرو وقت بزنید.
کلینیک مشاوره و روانشناسی افق سلامت با سال‌ها تجربه در زمینه خدمات مشاوره و روانشناسی و دارا بودن بهترین کادر از درمانگران، به عنوان یک کلینیک روانشناسی در غرب تهران آماده ارائه خدمات به شماست.
با ورود به سایت رسمی افق سلامت می‌توانید از بخش دپارتمان‌ها، رزومه کاری و تحصیلی درمانگران مرکز را ببینید و به‌راحتی آن را بررسی کنید. 
افق سلامت با دو شعبه در پایتخت بهترین خدمات روان درمانی و مشاوره را به شما ارائه می‌دهد. برای رزرو وقت مشاوره از افق سلامت به‌عنوان کلینیک روانشناسی در غرب تهران با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:

 

  • 02144025086
  • 02126159483
  • 09197382183

 


سخن آخر

امروزه استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی یکی از مهم‌ترین نیازهایی است که هر فردی در طول زندگی به آن نیاز دارد. اما، بسیاری از افراد برای انتخاب یک کلینیک روانشناسی در غرب تهران که بهترین خدمات را در بالاترین کیفیت به آن‌ها ارائه دهد، سردرگم هستند. در این مطلب تلاش کردیم ابتدا، فایده مراجعه به رواننشاس و دریافت خدمات مشاوره را به شما بگوییم و در ادامه روش مناسب برای انتخاب و رزرو وقت از بهترین کلینیک روانشناسی در غرب تهران را آموزش دهیم.
روان درمانگران ما در مرکز افق سلامت از ابتدا تا انتهای مسیر سلامتی همراه با شما هستند. 
   

لینک کوتاه:

zood.link/u38f0

مشاهده متخصصین روان درمانی و مشاوره نوجوان

مشاهده خدمات مشاوره پیش از ازدواج